Verwerken van de salarisadministratie
Wil je minder tijd kwijt zijn aan salarisadministratie? Op deze pagina lees je meer over onze abonnementen voor salarisverwerking. Bij elk type onderneming bieden wij een pakket op maat. Kijk hieronder welk abonnement het beste bij jouw onderneming past.

Snelle service
Binnen 48 uur verwerken we mutaties en ontvang jij de volledige salarisoutput retour. Daarnaast reageren we altijd snel op al je vragen.

Uitstekende kwaliteit
Onze salarisadministrateurs hebben jarenlange ervaring en zijn altijd up-to-date op het gebied van CAO’s en overige wet- en regelgeving. Wanneer we ook je boekhouding verzorgen, betekent dit dat je jouw hele administratie onder één dak hebt. Dat is natuurlijk fijn omdat wij veel kennis van je onderneming hebben. Jouw salarisadministratie is bij ons in goede handen.

Alles digitaal
Wij zijn boekhouders en salarisadministrateurs van deze tijd. Digitaal boekhouden levert jou en ons tijdswinst op. We maken gebruik van de HR- en salarissoftware van Nmbrs, dat is een fijne ervaring voor elke gebruiker. Zo registreer je eenvoudig uren en verlofXXXX personeelsdossier / koppelingen. Zo bespaar je tijd voor belangrijke zaken.
Voor een zzp’er, eenmanszaak, vof of maatschap
Wij verzorgen de complete salarisadministratie voor een vaste prijs per loonstrook. Een heldere prijs zonder verrassingen achteraf. Hieronder lees je welke diensten wij aanbieden en het vaste tarief dat daarbij hoort. Heb je vragen of wil je liever een offerte op maat? Neem dan contact met ons op.
Voor startende ondernemingen
Abonnement A- Verwerken van de administratie in een online boekhoudsysteem
- Digitaal aanleveren van bonnen en facturen, met een maximum van 150 stuks per jaar *
- Verzorgen aangiften BTW
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting
- Opstellen kwartaaloverzichten en eventueel bespreken van de status van de onderneming
- Opstellen jaarrekening en eventueel bespreken jaarcijfers
- Beoordelen (en/of wijzigen) voorlopige aanslagen
- Onbeperkt vragen beantwoorden via e-mail en telefoon **
- Verwerken van de salarisadministratie ***
- Optioneel: Opstellen en versturen van verkoopfacturen ****
Voor ondernemingen zonder personeel
Abonnement B- Verwerken van de administratie in een online boekhoudsysteem
- Digitaal aanleveren van bonnen en facturen, met een maximum van 150 stuks per jaar *
- Verzorgen aangiften BTW
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting
- Opstellen kwartaaloverzichten en eventueel bespreken van de status van de onderneming
- Opstellen jaarrekening en eventueel bespreken jaarcijfers
- Beoordelen (en/of wijzigen) voorlopige aanslagen
- Onbeperkt vragen beantwoorden via e-mail en telefoon **
- Verwerken van de salarisadministratie ***
- Optioneel: Opstellen en versturen van verkoopfacturen ****
Voor ondernemingen met personeel
Abonnement C- Verwerken van de salarisadministratie in online HR- en salarissoftware, waaronder
- 24/7 inzicht in je salarisadministratie
- Onbeperkt digitaal aanleveren van mutaties
- Verwerken van CAO-wijzigen en/of salarisverhogingen
- Verzorgen aangiften loonheffing
- Verzorgen aangiften pensioenheffing
- Verstrekken van jaaropgaven
- Verzorgen aanigte Stichting PAWW
- Maken van pro-forma berekeningen
- Onbeperkt vragen beantwoorden via e-mail en telefoon **
* De prijs is exclusief een fee voor de scan- en herkensoftware waar gebruik van wordt gemaakt, de kosten hiervan bedragen € 1,- per maand en € 0,29 per ingescande bon of factuur. Indien je meer dan 150 bonnen en facturen per jaar aanlevert, geldt een meerprijs van € 65,- per kwartaal.
** Wanneer uit het stellen van vragen een verzoek komt die buiten de prijsafspraak valt, wordt vooraf een offerte gemaakt.
*** De genoemde prijs geldt wanneer er sprake is van één personeelslid. Heeft jouw onderneming meer dan één personeelslid? Neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.
Voor een BV
Hieronder lees je welke diensten wij aanbieden aan BV’s en het vaste tarief dat daarbij hoort. Heb je vragen of wil je liever een offerte op maat? Neem dan contact met ons op.
.
Voor BV's zonder personeel
Abonnement D- Verwerken van de administratie in een online boekhoudsysteem
- Digitaal aanleveren van bonnen en facturen, met een maximum van 150 stuks per jaar *
- Verzorgen aangiften BTW
- Verzorgen aangiften vennootschapsbelasting
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting
- Opstellen kwartaaloverzichten en eventueel bespreken van de status van de onderneming
- Opstellen jaarrekening en eventueel bespreken jaarcijfers
- Beoordelen (en/of wijzigen) voorlopige aanslagen
- Opstellen publicatieverslag
- Onbeperkt vragen beantwoorden via e-mail en telefoon**
- Verwerken van de salarisadministratie ***
Voor BV's met personeel
Abonnement E- Verwerken van de administratie in een online boekhoudsysteem
- Digitaal aanleveren van bonnen en facturen, met een maximum van 150 stuks per jaar *
- Verzorgen aangiften BTW
- Verzorgen aangiften vennootschapsbelasting
- Verzorgen aangiften inkomstenbelasting
- Opstellen kwartaaloverzichten en eventueel bespreken van de status van de onderneming
- Opstellen jaarrekening en eventueel bespreken jaarcijfers
- Beoordelen (en/of wijzigen) voorlopige aanslagen
- Opstellen publicatieverslag
- Onbeperkt vragen beantwoorden via e-mail en telefoon**
- Verwerken van de salarisadministratie ***
* De prijs is exclusief een fee voor de scan- en herkensoftware waar gebruik van wordt gemaakt, de kosten hiervan bedragen € 1,- per maand en € 0,29 per ingescande bon of factuur. Indien je meer dan 150 bonnen en facturen per jaar aanlevert, geldt een meerprijs van € 65,- per kwartaal.
** Wanneer uit het stellen van vragen een verzoek komt die buiten de prijsafspraak valt, wordt vooraf een offerte gemaakt.
*** De genoemde prijs geldt wanneer er sprake is van één personeelslid. Heeft jouw onderneming meer dan één personeelslid? Neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.
Wil je een offerte of heb je vragen?
Wil jij een offerte of een vrijblijvend adviesgesprek? Neem dan contact met ons op. Bel 06 41 18 41 88 of vul onderstaand formulier in.